God morgon.

God morgon allihopa. Nu har jag vaknat. Och som ni ser är klockan innnan 17.00. Yey! Äntligen lyckades jag ställa tillbaka dygnet. Visst jag sov ju ganska länge, men jag menar, jag har ju lov så det gör ju ingenting att jag sov till elva. Idag har jag som plan att jag ska åka till Sanna senare. Vad vi ska göra har jag ingen aning om. Förhoppningsvis någonting roligt.

Innan jag gick och la mig igår fastnade jag framför datorn. Jag har kommit på att om jag vill somna lätt så ska jag slå på Sex And The City-filmen. Inte för att jag tycker att den är tråkig, men för att jag har sett den så många gånger så att det är som att lyssna på musik,

Nej nu ska jag nog äta någonting och se efter om min aptit har kommit tillbaka. Skriver lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0