God jul och god natt.

Nu är jag hemma från middagen hos min pappas fru. Om ett tag ska jag och min lillebror titta på massa julfilmer, sen ska jag sova. Jag är så trött att det inte finns någon som kan förstå.
Vilket fall som helst så är det utgång imorgon med tjejerna. Eller iallafall dom som är hemma. Det ska bli roligt. Det brukar ju vara jättemycket folk ute på juldagen så jag hoppas att det blir jätteroligt. Efter julrejset är det ju mellandagsrea. Det är lite synd, speciellt med tanke på att jag inte har några pengar att shoppa för.

Jag antar att detta är det sista jag skriver idag, men jag vill iallafall önska er alla en riktigt god jul. Hoppas att ni har det trevligt med alla era släktingar och familjer eller vem det nu kan vara just ni firar eran jul med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0