Dygnsrytm och minskning av rökning.

Jag har ställt till det för mig. Jag har vänt på dygnet totalt nu. Jag brukar i och för sig inte ha speciellt bra dygnsrytm, men så här dålig brukar den verkligen inte vara. Jag ska iallafall göra ett försök att ställa tillbaka det i helgen. Då blir man ju lite extra sliten och då somnar man extra tidigt. :)

Minskandet av rökningen går faktiskt ganska bra. Idag har jag bara rökt två cigaretter. Och det är ju jättebra. Tycker jag iallafall. Jag tänkte röka upp det här paketet sen ska jag försöka att inte köpa mer. Och om jag röker så lite som jag gör nu så kommer det räcka i flera dagar.

Imorgon ska jag åka hem och försöka få tag på Anna. Jag vill fika med henne. Det var jättelängesen. Så om du ser detta imorgon kan du ju ringa mig.:)

Nej nu ska jag nog slå igång Sex And The City och verkligen försöka bli trött. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0