Cola eller mjölk?

Igår/inatt bestämde jag mig för att jag skulle vara vaken hela natten så att jag somnar tidigt ikväll. På så sätt slipper jag ställa tillbaka dygnet i helgen.
Så, inatt har jag tittat på Sex And The City, 6 points, Livet är en schlager och senaste avsnittet av How i met your mother. Man kan inte tro att det ska ta en hel natt att titta på, men det gör det.

Jag måste berätta en väldigt rolig sak. Idag när jag och Sanna gjorde toast så undrade hon vad hon skulle dricka till.
Hon frågade mig: "Vilket är nyttigast, cola eller mjölk?". Sen förklarade hon att hon menar cola light. Hon är inte den smartaste skallen i umgänget, det kan jag intyga. Men hon är underhållande iallafall. Hon trodde att cola kunde vara nyttigare än mjölk. Visst när man kommer upp i en viss ålder är inte mjölk heller så nyttigt, men det är inte fullproppat med kemikalier och och koffein iallafall.

Jag tänkte att ikväll ska jag minsann gå och lägga mig jättetidigt. Typ vid sju eller nåt. Eller det kanske är lite för tidigt? Äh, vi får se hur de blir.

Men Anna. Om du ser detta så ring mig gärna, jag skulle behöva lite hjälp med sällskap och "försöka-hålla-nathalie-vaken-aktiviteter". :)

Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0