Buffalos.

Jag har ont i kroppen. Halsen, magen och varenda muskel. Men det beror nog på att jag precis har varit ute med hundarna och det är jättekallt.


Max vill köpa ett par buffalo-skor. Det är ju nämligen så att jag har fått mina underbaringar som jag beställde på internet. Och dom är ju 12 cm höga så jag kommer vara nästan 170 cm lång. Max vill inte känna sig så kort bredvid mig så han tycker att han ska köpa buffalos. Men om han vill fortsätta vara tillsammans med mig så kommer han inte köpa buffalos.
Men jag älskar honom iallafall.

Hej Simon!


Kommentarer
Postat av: Simon

Shubre ;>

2008-12-03 @ 21:44:40
Postat av: Simon

Du ska tydligen sluta tända på italienare

2008-12-03 @ 21:45:56
Postat av: Trixie

hej trixie då? :(

2008-12-03 @ 22:04:38
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0