"Bjanesås".

Idag mår jag lite bättre än igår. Jag kan nästan andas genom näsan. :)
Men jag är fortfarande sådär dåsig i huvudet som man är när man är sjuk. Men jag är iallafall på bättringsvägen. Och det känns verkligen jätteskönt. Då slipper jag missa skolan imorgon.

Igår när jag mådde så dåligt orkade pappa inte åka och handla så det blev pizza istället. Det roliga är att idag när jag fick syn på kvittot såg jag att de hade skrivit bearnaise sås jätteroligt. "Bjanesås" stod det. Haha, vilka roliga människor. Men jag fick ju "bjanesåsen" iallafall.

Jag måste bara tillägga att det är sjukt skönt att bara ligga och ta det lugnt nu när jag är sjuk. Jag slipper ha ångest över att jag måste iväg till skolan. Och det känns verkligen jätteskönt för det känns verkligen som att jag blir friskare bara för att jag kan slappna av och inte försöka stressa fram "friskheten".
Och så måste jag säga att jag tycker väldigt synd om Trixie som går till jobbet fast hon är sjuk. Jag vet ju hur det känns liksom. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Trixie

hihi tack =)

2008-12-03 @ 17:25:18
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/
Postat av: Andréa

Nu såhär i juletider... kan du inte tänka dig att göra mig en liten tjänst? Se det som en mini-julklapp till mig om du vill :)

Jag vill att du blir medlem på en sida där DU kan få helt gratis presentkort på Kicks, Make Up Store eller Bodyshop. Inte helt fel va?

Allt du behöver göra är att registrera dig på sidan och börja samla poäng (bland annat genom att värva fler medlemmar): http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

Puss på dig!

2008-12-03 @ 17:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0