Bilder på baket.

Här kommer lite bilder. Glömde berätta om Amys pepparkakssnopp.Här är den fina snigeln som Sanna bakade.

Här är Sannas fina "snigel".


Här är Amys fina pepparkakssnopp.

Här är Amys bedårande pepparkakssnopp.


Sanna hade gjort en pepparkaka till mig. Jag hatar pepparkakor, men jag är en sån toffel så jag åt upp den iallafall. Titta hur stor panna det ser ut som jag har.

Sanna hade bakat en pepparkaka åt mig, jag hatar pepparkakor, men eftersom jag är en sån toffel så åt jag den iallafall.
Btw.  min panna ser enorm ut.

Kommentarer
Postat av: Max

Downispanna. <3

2008-12-18 @ 01:34:58
Postat av: Sanna

haha min toffel ;)

2008-12-18 @ 13:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0