Att plugga eller att inte plugga, det är frågan.

Jag sitter nu och funderar på om jag ska plugga lite eller om jag ska sova innan och plugga imorgon när Anna är här och jag förhoppningsvis är utvilad. Det är så svårt. Provet är ju på torsdag och jag måste få det gjort innan dess. Pluggar jag lite nu så är ju risken riktigt stor att jag ändå inte kommer komma ihåg så mycket. Men om jag gör det imorgon så kanske jag inte lär mig lika mycket. Jag tror att jag lär in bäst om jag pluggar ensam. Men jag kan ha fel. Eftersom jag inte har någon bok, men Anna lämnade den här eftersom hon ändå ska komma till mig imorgon, så kanske jag ska plugga lite nu iallafall. Annars kanske det är för sent att plugga ifred.
Ja, det får nog bli så. Jag pluggar nu helt enkelt. Skriver nog lite senare. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: 0bama

Plugga.

Det är ju så kul att plugga! :)

2008-12-17 @ 01:55:01
URL: http://obesegrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0