Aldrig ätit tunnbröd?

Jag råkade somna ett tag, sen vaknade jag av att jag frös. Någon i min familj hade inte stängt igen balkongdörren ordentligt. Nu har jag varit vaken ett par timmar och jag är jättetrött igen. Så det är dags att lägga sig och titta lite på förhäxad och sen somna sött.

Jag pratade med Max för ett litet tag sen och han vet inte vad tunnbröd är. Han påstår att han aldrig har ätit det. Det kan väl inte stämma? Alla har väl ätit tunnbröd? Han kommer till mig imorgon och jag ser fram emot det jättemycket. Vi har ju inte träffats på två veckor nästan. Så det ska bli så skönt att få en kram av honom.
Nej men nu är det iallafall dags att somna. Skriver imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0